NIEUWS-GIERIG ?

 

Lees gerust verder.

Wij geven graag wat wij al weten.

Meer weten?
Neem dan contact op via ons contact formulier

 

NIEUWS

In 8 stappen uw toekomstvisie op papier

Succesvolle bedrijven hebben een duidelijk beeld voor ogen waar ze in de toekomst willen staan en verbinden hun doelen daaraan. Een Duits onderzoek stelt zelfs dat organisaties die 3% van hun tijd besteden aan het nadenken over hun toekomst, dat verantwoordelijk stellen voor 70% van hun omzet.

In tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt, is zo’n visie absoluut niet alleen voor multinationals weggelegd. Sterker nog, dat duidelijke doel voor ogen vormt juíst een instrument om het eigen bedrijf te ontwikkelen ‘vanuit de garage’.

Gepubliceerd op 24 januari 2014 Bron: www.dezaak.nl

ARTIKELEN

In 8 stappen uw toekomstvisie op papier

Succesvolle bedrijven hebben een duidelijk beeld voor ogen waar ze in de toekomst willen staan en verbinden hun doelen daaraan. Een Duits onderzoek stelt zelfs dat organisaties die 3% van hun tijd besteden aan het nadenken over hun toekomst, dat verantwoordelijk stellen voor 70% van hun omzet.

In tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt, is zo’n visie absoluut niet alleen voor multinationals weggelegd. Sterker nog, dat duidelijke doel voor ogen vormt juíst een instrument om het eigen bedrijf te ontwikkelen ‘vanuit de garage’.

Gepubliceerd op 24 januari 2014 Bron: www.dezaak.nl

 

SLIDES

In 8 stappen uw toekomstvisie op papier

Succesvolle bedrijven hebben een duidelijk beeld voor ogen waar ze in de toekomst willen staan en verbinden hun doelen daaraan. Een Duits onderzoek stelt zelfs dat organisaties die 3% van hun tijd besteden aan het nadenken over hun toekomst, dat verantwoordelijk stellen voor 70% van hun omzet.

In tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt, is zo’n visie absoluut niet alleen voor multinationals weggelegd. Sterker nog, dat duidelijke doel voor ogen vormt juíst een instrument om het eigen bedrijf te ontwikkelen ‘vanuit de garage’.

Gepubliceerd op 24 januari 2014 Bron: www.dezaak.nl

 

PRESENTATIES

In 8 stappen uw toekomstvisie op papier

Succesvolle bedrijven hebben een duidelijk beeld voor ogen waar ze in de toekomst willen staan en verbinden hun doelen daaraan. Een Duits onderzoek stelt zelfs dat organisaties die 3% van hun tijd besteden aan het nadenken over hun toekomst, dat verantwoordelijk stellen voor 70% van hun omzet.

In tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt, is zo’n visie absoluut niet alleen voor multinationals weggelegd. Sterker nog, dat duidelijke doel voor ogen vormt juíst een instrument om het eigen bedrijf te ontwikkelen ‘vanuit de garage’.

Gepubliceerd op 24 januari 2014 Bron: www.dezaak.nl

 

 

van Hulzebos Holding

In 8 stappen uw toekomstvisie op papier

Succesvolle bedrijven hebben een duidelijk beeld voor ogen waar ze in de toekomst willen staan en verbinden hun doelen daaraan. Een Duits onderzoek stelt zelfs dat organisaties die 3% van hun tijd besteden aan het nadenken over hun toekomst, dat verantwoordelijk stellen voor 70% van hun omzet.

In tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt, is zo’n visie absoluut niet alleen voor multinationals weggelegd. Sterker nog, dat duidelijke doel voor ogen vormt juíst een instrument om het eigen bedrijf te ontwikkelen ‘vanuit de garage’.

Gepubliceerd op 24 januari 2014 Bron: www.dezaak.nl